Scrubs!

Är en av mina favoritserier, absolut, men har sett alla avsnitt, nu sitter jag och tittar och käkar en banan. JA idag kom verkligen snön på riktigt kändes det som, men alla som klagar kan ju försöka att sätta sig i min situation! Den här morgonen fick jag "PULSA" fram 1,5km med snön upp till knäna, så om ni klagar på att ni inte kommer ut, sluta klaga. Kommer jag ut kommer alla ut och det kan jag lova. Men i morgon blir det nog värre, min lärare sa till mig att om jag inte kommer ut i morgon gör inte det särskillt mycket eftersom jag inte har så mycket att göra ändå,  så det är rätt skönt.

Nu är det hit och dit med pengar, jag måste spara pengar känner jag, för jag har en del utgifter fram över;
~ studenmössan, 1200kr
~ Studenkläningar, dag/kväll, drar nog iväg på priset
~ nya skor behövs inför studenten
~
balklänning
~ balbiljetten, 600kr
~ studentresan, ca 6000kr med fickpengar inräknat
~ studentkryssning 1500kr (om jag hittar någon som vill med?!)
~ julklappar (alla vet ju hur dyrt det alltid blir)
~
nyår?
~
körkortet

ja det är bara en del, har en hel del till. Och så undrar folk varför jag inte kan hänga med och festa?, jag vill verkligen ut och festa och roa mig, jag behöver det. Jag behöver åka bort nu. Men jag kan inte, jag måste spara pengar för att överleva.

Jag orkar inte oroa mig, ska jag bara ta det som det kommer, eller kommer det bli skit då?


Kommentarer
Postat av: Systeryster

gumman!!! Det löser sig..men jag tror nog att du får prioritera..välj vad du verkligen vill ha..allt blir ju lite svårt...kram

2010-11-24 @ 08:32:27
URL: http://scrappgrynet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0