Söndag

Första advent idag ju, hade jag helt glömt bort, åkte ner till stan med älsklingen, och förstod inte alls varför det var så mycket folk i stan, men sen så trillade poletten ner kan man säga. Ja i helgen har jag inte gjort mycket, varit en seg helg kan man säga. Jag sparar ju pengar, så inte en ända krogrunda i helgen. Tråkigt nog. Nu har söndagsångesten slagit till stort, lika tråkigt varje gång, jag fattar inte faktiskt, tråkigaste dagen på veckan, till och med måndagar är lite bättre, fast då är man ju tvugen att gå upp tidigt, inte jätte roligt kanske. Nu tittar jag på beck och bara drar mig. Imorgon ska jag stanna kvar i skolan hade jag tänkt, slutar egentligen tolv, men ska fota några fotouppgifter..

ah nä. over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0