Jag saknar dig

Jag tänker på dig varje dag. Du var som en syster, en person som såg upp till mig. Nu när jag kommer hem till din familj så hör jag aldrig ditt härliga skratt till mina otroligt dåliga skämt. Jag kan inte längre lyssna på dina problem med livet eller killar. Jag kan inte längre se ditt vackra ansikte och höra din röst. Vi kommer aldrig sitta i soffan en hel dag och se på film tillsammans. Jag kommer aldrig få supa dig under bordet igen, fast det alltid slutade tvärt om. Jag kommer aldrig mer få skratta åt när du och din bror bråkar, kommer aldrig höra dom skrika ditt namn i huset så det ekar. Kommer aldrig mer tråna efter att få alla fina skor du köpt. Kommer aldrig mer hjälpa dig att färga håret igen och sedan skratta åt resultatet. Kommer aldrig mer få åka med i din bil och skratta åt att du kör för sakta. Kommer aldrig mer bli omhändertagen av dig när ni supit mig under bordet. Kommer aldrig mer få sms från dig. Kommer aldrig mer skratta tillsammans med dig tills vi båda gråter. Kommer aldrig få se dig ta studen, eller hänga en nalle runt din hals. Kommer aldrig få se dig i en bröllopsklänning med mannen du älskar. Kommer aldrig få se dig bli gammal.

En sak är säker, Jag kommer ALLTID att sakna dig. Jag kommer ALLTID att minnas dig. Jag kommer ALLTID att bära dig i mitt hjärta.

Jag kommer ALLTID att älska dig Madelene.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0