halsband


Mitt halsband,


älsklings öga


Min katt, i gräset för första gången.


Vatten


lite mer blad bilder




här är lite mer blad bilder, bläddra ner så kommer andra :}

Solklar favorit.


Blommor


Droppen


Gungan


Stubbe


Rädd?




dålig kvalite på bloggen du :{

Bonsi


lite fler hundbilder


hunden min.



en bild jag tog på en av tävlingarna :]

Flugan.






¤


Älskade sommar!


&



denna bilden är jag nog mest stolt över måste jag säga! :D

#


=


fågel.




en överaskning när jag kom ut i ute rummet en morgon, skulle släppa in katten,
så satt denna lilla fågel där ute helt plötsligt, men jag har ingen telezoom,
så förstå hur nära jag kom fågeln, jätte söt, men så rymmde katten in,'
 och tog fågeln och sprang :/

droppe?



denna är lite läcker ändå , det är tvål för er som undrar :]

:]



ljus är mysigt

.



 Den här tycker jag är rätt fin :]

Pärlor

Pärlor :}

ihih :)

Whii här lägger jag ut mina bilder! :D


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0