Ja!


tack så jätte mycket för alla gulliga kommentarer,
klart jag ska försöka att bli bättre, jag ska till skolan i morgon
varesig jag ska dra mig dig eller inte. Jag har ju varit dålig på uppdatering,
och "gissa vad" , där hade nästan alla rätt, klart det var en katt, men inte vilken
katt utan sotis, en av kattungarna som vi sålde i veckan.
kommer sakna honom:), nu kom mammie hem med  halstabletter och ska
göra riktig god mat!, synd att de regnar för nu blev jag helt plötsligt
jätte peppad på att gå ut och fota, ja vi får väl se, går jag ut och
fotar så kommer de upp här :) puss




inte bara jag som gillar datorn?

Förkyld

Ja, jag är välldigt förkyl, vaknade upp i morses, fick inte att svälja för fem öre,
men jag överlever, eftersom mamma köper godis och halstabletter.
och nässpayen är min ända hjälte. ja, så jag tog kort på den, fråga inte varför,
men nu ska jag gå och snora ner min soffa, med en bra film.
puss :)

,



NÄÄH!

Nä, nu skäms jag igen, dåligaste uppdateringen ever nu, vet inte varför de har blivit så,
i mitten av sommaren var jag på topp, men i slutet fick man ångest över att skolan
började och då ville jag inte göra annat än att bara slappa, och nu då, nu har skolan
börjat och jag inte har tid. men det kommer, i morgon hade jag tänkt mig att gå
ut och fota en stund, får vi se hur de blir, nu kommer jag ha nästan fyra timmar foto
i veckan, för att jag går världens bästa linje, media!,
nu ska jag och min krassliga hals gå och lägga oss, titta på tv.
puss och  skäms på mig!



vad är detta?





dagenskratt.




dagenskratt.




tänkte slänga in en sån här,
dagenskratt.
denna får fyra tummar upp! :)


Förlåt

förlåt för denna dåliga uppdatering men jag har ingen motivation till något längre
jag känner bara för att sova. skolan börjar snart och därför är allt bara tråkigt
sommaren har gått för fort, och jag har nästan inte gjort något alls, men
ah för en stund sen fick jag iallafall för mig att ta med mig Mr C ut och ta
en tur, hittade inget att fota, idee torka. det är de värsta som finns.
men jag fick en ful bild på min katt, haha kolla det ser ut som han har kanin
tänder eller något, ful var den i alla fall. nu ska jag gå och jaga mina katter
som springer runt och drar i gardiner och sladdar. jag blir så trött.
men vad ska man göra . :P







Tore tumör , skratta inte åt kattens namn hahahahahah!

hittade även en jätte fin blomma :}





RSS 2.0