Living is easy,with eyes closed.

Nu ska jag ta och äta en sallad, sen blir det att städa lite hade jag tänkt mig. Till kvällen blir det som vanligt älskade paradie hotel, många tycker det är patetiskt och dylikt, men fan va bra tv! Alla sviker varandra hela tiden och det är helt galet, man kan inte sluta kolla när man väl börjat kolla. Sen ikväll är det robinson, jag gillar egentligen inte robinson, men en lärare som jag hade i gympa några gånger "HOST" är med, jag tittar för att jag vill se henne åka ut med huvudet före! hoppas det sker ikväll :D



Frusterad

kanske inte rätta ordet, men otroligt obehaglig och förvirrad känner jag mig nu, det grundar sig på många saker, som jag kanske inte riktigt kan förstå själv, men frågan kvarstå, ska man försöka att se förbi allt det och ta saker som det kommer? jag kan inte göra det, jag tar saker och ting nu, även om det händer i framtiden. Det skapar otroliga problem för mig. Det stör mig. jag orkar inte av all förvirring. jag tänker för mycket. Jag tänker alldeles för mycket!


mini studio.

Japp, nu har jag slagit ihop min lilla fotostudio igen, jag var tvungen att dra fram den eftersom jag knappt använt den, här är några test bilder jag drog ihop.










lille morgan ville vara med på ett hörn, och kröp in åh la sig i den lilla mini studion. gullet

nu så

Nu händer det grejer, tänkte dra fram min "mini" fotostudio som jag fick för något år sen i julklapp, åter kommer med resultat om jag får det att funka!

RSS 2.0