NöffNöff!

Hej!
idag har jag varit sjuk, så sjukt snuvig och allt.
men, det är nog inte svininfluensa?!
nej då, klart det inte är, har iallafall hunnit att städa
ur hela min garderob, och nu förstår nog mamma när jag
säger att jag inte har några kläder, jagt slängde nästan allt.
men har fotat lite också idag. nu ska jag försöka att sova lite igen.








oj!


23 månader med världens bästa pojkvän idag :}




1 september.

Gokväll,
vänner ovänner, what ever. haha
jag är äntligen frisk, lite huvudvärk nu bara
detta har inte varit min dag kan jag bara säga.
det började med att jag vägrade att gå upp,
ni alla vet hur de är att känna känlsan,
"fem minuter till" jag brukar ha de mer
som två timmar till snälla. men tillslut lyckades jag dra
mig upp, när jag äntligen kom ut till bussen så hade jag glömt busskortet.
underbart!. sen var de frukost i stan med tjejerna, spillde ut en vaniljlatte över mig.
underbart!. sen när jag sitter här hemma och tänker frossa en kebabrulle,
då hör jag hur de knakar i min käke när jag tuggar. herregud va ont de
gjorde, de gör fortfarande ont. vet inte hur jag lyckas faktiskt.
så jag tog mig i kragen och gick ut och fotade med min bästa vän,
Mr Canon, här är reslutatet.

you like it? :)

Dagens vill ha

Dagens skräck


dagens smasken


RSS 2.0