Jag älskar klassiker

Jag älskar klassiker titta och njuuuut!
Jag ligger och tittar på elfsborg - napoli. Dock kommer inte elfsborg att vinna tror jag
napoli är ett otroligt bra lag faktiskt, ligger i stora ligan så vad ska man göra, tror jag har åkt på
lite feber eller något, men det har jag inte tid med nu, för i morgon blir det kräftskiva och
jag är taggad till max, fest fest fest.

kanske man skulle ta lite att äta..







..och en riktig klassiker!
vi håller på att försöka boka en resa, dra iväg från stan iallafall!

något bra tips?! :)

Vatten.

Det regnar otroligt mycket idag. Blev tvingad av min fotolärare till en fotouppgift, bestämde att samtidgt försöka, försöka försöka få tillbaka mitt intresse, det blev en bild iaf, snygg blev den också!


ah nu ska jag ha fotolektion 14 timmar i veckan, är det värt det om jag ändå inte vill? eller vill jag?..


tattuering!

har fått kommentarer om att visa min tattuering, så det gör jag nu! :)



förlåt för dålig skärpa & dylikt, hittar inte min kamera sladd så det blev en sån här bild.

Fyfan

Jag har blivit sämst på att uppdatera, förut kunde jag göra det jämt & tyckte fortfarande att det var roligt, men nu, jag har inte fotat sen innan jul, jag har ingen motivation till det alls, det är inte roligt längre, och det tackar jag media linjen för, som har förstört all min glädje för fota, tack för den Jovars. Men jag ska bli bättre, när jag får orken till det & när jag får motivationen tillbaka.whts new då, jo jag har blivit 18år i våras, jag har blivit brunett för andra gången i mitt liv, jag är ny tattuerad & det är sommar lov!  Over and out!


RSS 2.0