Världens dummaste!

jag är nog världens dummaste person, jo jag tror faktiskt det, för er som fotograferar vet ni att man
kan göra nästan vad som hellst för att få en bra bild, jo jag gjorde de dummaste för att få en bra
bild, idag har jag inte gjort så mycket, så när jag såg att hästarna stog i häst hagen nedanför mitt
hus, så sa jag att nä, nu ska jag allt fota dom, för det har aldrig blivit av, inte visste jag att det såg ut som de gjorde,
bilden nedanför är förklaringen, de såg förjävligt ut, gräset gick fan upp till halsen , men jag var bestämd,
envis som jag är , jag skulle igenom.  vad tror ni inte händer när jag äntligen är framme?
jo då har hästarna gått, dom är inte kvar , nej nej, där står jag. säkert kryp överallt
och utan hästarna. men men.

jag fick ju helt enkelt ta mig i kragen och försöka göra något bra av det hela, jag hade ju gått igenom mycket för att komma dit, ja de blev en sån här bild iaf, men nu ska jag dra mig äta lite, sen drar jag kameran igen. :)

 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh, hjälp, jag har skrattat och tårarna runnit - vilken skön beskrivning av en fotointresserads vardag. Jag ser dig verkligen framför mig....du har väl kollat så att inte fästingarna fick fäste på dig ; )

Kram

2009-07-19 @ 21:54:51
URL: http://lidvall.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0