Nytt! Snart iaf..

Som dom flesta redan vet så är jag galen i alla sminkprodukter som finns. Jag tycker om att sminka andra och mig själv. För ett tag sen köpte jag flera stycken fina ögonskuggor från make up store, det kan vara världens bästa butik. Jag älskar alla färger man alltid gillat guld/brunt. När jag tittade ner i min sminväska häromdagen så insåg jag att det var dom ända färgerna jag hade på ögonskuggor. Detta gjorde mig frustrerad för jag vill jätte gärna jobba lite mer med färg, så fick jag syn på dessa skönheter häromdagen. Jag har gått och drägglat över dom i flera dagar men i morgon går jag och köper dom!

Nu ska jag sova för i morgon blir det jobb! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0